SLTN kondigt strategisch partnership aan met Talkdesk voor geavanceerde klantcontactoplossingen.
SLTN is verheugd om het strategische partnership aan te kondigen met Talkdesk, een wereldwijde leider in cloudgebaseerde klantcontactoplossingen. Met de integratie van de geavanceerde technologie van Talkdesk in het portfolio van SLTN, kunnen bedrijven en instellingen nu profiteren van innovatieve functies zoals kunstmatige intelligentie (AI), uitgebreide analyse- en rapportagemogelijkheden, naadloze omnichannel-communicatie en talloze integratieopties, waaronder Microsoft Teams en CRM-applicaties. Hierdoor kunnen organisaties hun klantenservice optimaliseren, de klantervaring verbeteren en de operationele kosten verlagen.
Eugene Tuijnman, CEO SLTN; “We zijn enthousiast over onze samenwerking met Talkdesk. Hun toonaangevende oplossingen passen perfect bij onze missie en visie om klanten te helpen hun digitale transformatie te versnellen en te profiteren van de nieuwste technologische ontwikkelingen. Met Talkdesk kunnen we onze klanten nog betere en meer gepersonaliseerde klantcontactoplossingen bieden, wat hun concurrentiepositie verder zal versterken.”
“De klantervaring overschaduwt snel de producten en diensten die organisaties leveren en wordt de belangrijkste drijfveer bij het opbouwen van merkvertrouwen en -loyaliteit”, zegt Niall Madden, Channel RVP, Talkdesk. “Organisaties erkennen dit steeds meer en ontwikkelen hun contactcenters tot een strategische bron voor betere klantervaringen. SLTN helpt bedrijven deze transformatie door te voeren en betere klantbetrokkenheid te creëren met een Talkdesk-oplossing die het beste past bij hun unieke behoeften en klanttevredenheidsdoelen.”
Over Talkdesk
Talkdesk® heeft een missie om de wereld te verlossen van slechte klantervaringen. Met ons cloud-native, generatieve AI-aangedreven CX-platform, speciaal gebouwde brancheoplossingen en uitbreidbare AI-aanbiedingen, stellen we ondernemingen in de cloud en on-premise in staat uitzonderlijke klantervaringen te bieden die hun concurrentie positie verbetert, de omzet laat groeien, de kosten verlaagt en zorgt voor operationele efficiëntie. Met gespecialiseerde workflows en integraties die kant-en-klaar worden geleverd voor onze Industry Experience Clouds, versnelt Talkdesk de waarde voor onze klanten sneller en eenvoudiger dan bestaande of one-size-fits-all oplossingen.
Door samen te werken met ondernemingen over de hele wereld, leveren we voortdurende innovatie en baanbrekende resultaten. Onze toewijding aan betrouwbaarheid en veiligheid, gecombineerd met ons trackrecord in het nakomen van beloftes, onderscheidt ons in de branche. Verbeter klantervaringen, stroomlijn activiteiten en verhoog de omzet met Talkdesk. Bedrijven die van hun klanten houden, gebruiken Talkdesk.